dimarts, 22 d’abril del 2014

NORMES GENERALS sortida PORT AVENTURA DEL PROPER DIA 21 DE JUNY



D'acord amb la reunió d’assemblea general de setembre de 2005,  es van acordar els punts següents:

  1. Que l'AMPA, que és qui organitza aquesta sortida, no discrimina cap alumne per la seva condició social, cultural,  ja que aquesta activitat està oberta a tots els alumnes del centre siguin socis o no.

  1. Que per evitar possibles incidències, l'AMPA pot dictar les normes o requisits que cregui adients.
Atenent als punts anteriors es deriva el següent:

  1. Que els alumnes amb absentisme escolar o que hagin  tingut més de cinc dies d’expulsió  del Centre,  no podran assistir a aquesta sortida.

  1. Que els alumnes que es retardin 20 minuts sobre l'horari marcat pels autocars i degut a la impossibilitat que se'ls pugui esperar, hauran de trucar a les seves famílies per a què el recullin al Parc. (Sí una atracció té més demora d'espera, no s'ha de fer cua).


  1. En el cas d'una  demora justificada, provocada per l'organització  del Parc, l'AMPA es faria càrrec de les despeses en hores extres dels xofers dels autocars.

  1. Els alumnes que estiguin inclosos al punt 3 d'aquesta normativa s'han d'abstenir de presentar el full d'ingrés.

INFORMACIÓ GENERAL

a)     Es recomana portar diners per comprar algun refresc dins del parc.
b)     No porteu objectes de valor que es puguin extraviar.
c)     Cal ser puntual en els punts de trobada per passar llista.
d)     Dins del autocar tothom ha de ser al seient i no posar-se dret, i a la tornada, han de viatjar en el mateix autocar i en el mateix seient.
e)     Respectar les instal·lacions del parc, en previsió de passar un bon dia sense cap incident.
f)       La llista de grups dels alumnes estaran exposades al tauler d’anuncis de l’AMPA. (Situat a l’entrada del Centre, a mà dreta al costat de la bústia).
g)     Els pares que fan de monitors, portaran la llista del grup corresponent i un distintiu del grup, i hauran de passar llista en els punts de trobada.
h)     Als alumnes se’ls donarà un distintiu on constarà el nom i primer cognom de l'alumne/a i el núm. de llista al que pertany el seu grup.
i)        En el punt de trobada núm. 5 es lliurarà el tiquet per dinar.
j)        En el punt núm. 6, quant el grup sigui complet, el monitor ho comunicarà al coordinador i els acompanyarà al autocar.
k)      La responsabilitat civil per accidents, està garantida durant el viatge per la companyia d’autobusos, i dins el parc per la gerència de Port Aventura.
l)        Com a novetat aquest any tots el alumnes portaran una samarreta del mateix color,
que es donarà a l’AMPA.       

m)   No es podrà anar a recollir a cap nen / al  parc si no és per petició de l'AM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada