NORMES GENERALS
D'acord amb la reunió d’assemblea general de setembre
de 2005, es van acordar els
punts següents:
- Que l'AMPA, que és qui organitza aquesta sortida, no
discrimina cap alumne per la seva condició social, cultural, ja que aquesta activitat està oberta a
tots els alumnes del centre siguin socis o no.
- Que per evitar possibles incidències, l'AMPA pot dictar
les normes o requisits que cregui adients.
Atenent
als punts anteriors es deriva el següent:
- Que
els alumnes amb absentisme escolar o que hagin tingut més de cinc dies d’expulsió del Centre, no podran assistir a aquesta sortida.
- Que els alumnes que es retardin 20 minuts sobre
l'horari marcat pels autocars i degut a la impossibilitat que se'ls pugui
esperar, hauran de trucar a les seves famílies per a què el recullin al
Parc. (Sí una atracció té més demora d'espera, no s'ha de fer cua).
- En el cas d'una
demora justificada, provocada per l'organització del Parc, l'AMPA es faria càrrec de les
despeses en hores extres dels xofers dels autocars.
- Els
alumnes que estiguin inclosos al punt 3 d'aquesta normativa s'han d'abstenir
de presentar el full d'ingrés.
INFORMACIÓ GENERAL
a)
Es
recomana portar diners per comprar algun refresc dins del parc.
b)
No
porteu objectes de valor que es puguin extraviar.
c)
Cal
ser puntual en els punts de trobada per passar llista.
d)
Dins
del autocar tothom ha de ser al seient i no posar-se dret, i a la tornada, han
de viatjar en el mateix autocar i en el mateix seient.
e)
Respectar
les instal·lacions del parc, en previsió de passar un bon dia sense cap
incident.
f)
La
llista de grups dels alumnes estaran exposades al tauler d’anuncis de l’AMPA. (Situat a l’entrada del Centre, a mà dreta
al costat de la bústia).
g)
Els
pares que fan de monitors, portaran la llista del grup corresponent i un
distintiu del grup, i hauran de passar llista en els punts de trobada.
h)
Als
alumnes se’ls donarà un distintiu on constarà el nom i primer cognom de
l'alumne/a i el núm. de llista al que pertany el seu grup.
i)
En
el punt de trobada núm. 5 es lliurarà el tiquet per dinar.
j)
En
el punt núm. 6, quant el grup sigui complet, el monitor ho comunicarà al
coordinador i els acompanyarà al autocar.
k) La responsabilitat civil per accidents,
està garantida durant el viatge per la companyia d’autobusos, i dins el parc per
la gerència de Port Aventura.
l)
Com a novetat aquest any tots el alumnes portaran una
samarreta del mateix color,
que es donarà a l’AMPA.
m) No es podrà anar a recollir a cap nen / a al
parc si no és per petició de l'AMPA.
CRONOGRAMA - INFORMACIÓN SOBRE LOS HORARIOS DE LA SALIDA A PORT AVENTURA
A continuación os proporcionamos la información sobre el horario previsto para la salida de Port Aventura.
Recordamos a todos los alumnos y alumnas la obligación de cumplir escrupulosamente las horas y puntos de encuentro.
El retraso de cualquier alumno perjudicará al resto del grupo, por lo que se ruega la máxima puntualidad sobre los horarios previstos.
CRONOGRAMA DE HORAS Y SUS PUNTOS DE ENCUENTRO
|
||
PUNTOS
|
LUGAR DE ENCUENTRO
|
HORA
|
1
|
INS
Miramar ( 15 minutos antes de la salida para pasar lista y asignar monitores)
|
8:45
|
2
|
Salida
de los autocares
|
9:00
|
3
|
Llegada
del autocar a Port Aventura
|
10:15
|
4
|
Taquillas
del Parque donde se entregarán las entradas a los alumnos. (Aprovecharemos para
almorzar antes de entrar)
|
10:40
|
5
|
Delante
de
|
14:00
|
6
|
Zona
del Mediterrani
|
19:00
|
7
|
Salida
de los autocares
|
19:15
|
8
|
Hora
prevista de llegada de los autocares al INS Miramar
|
21:00
|
Hola cuando sabremos que padres van y que padres no van a port aventura??
ResponElimina